7 Kasım 2009 Cumartesi

GÜNEŞ * MAVİ GÖKYÜZÜ * BULUTLAR !!! DAHA NE İSTER İNSAN ???



YAZDAN KALAN GÜNEŞLİ BİR GÜN VAR BU SABAH BURDA ....

Sonbaharın tadını çıkarırken şu günlerde, yazdan kalma bir gün daha yaşıyoruz.

Cumartesi bugün ve evet yarın pazar bir güzel dinlenmeli uzun uzun uyumalı.

Ya da yine her pazar yapıldığı gibi alışveriş havasına kapılmalı.

Ne yapmalı karar verilmedi henüz.

Elbet yapılacaktır bir şeyler.


Bu arada Ankara'dan gelen uğur böceğimiz, ( güzel gözlü melek ) ve R* kardeşle beraber dün akşamımız pek güzel geçti.

3 kız bol köpüklü Türk kahvesi eşliğinde yaklaşık 3,5 saat muhabbet ettik.

Pek keyifli bir akşam oldu.

Geçmişlerimizden, üzüntülerimizden, sevinçlerimizden oluşan bir sohbet günü oldu.

Kah gülündü neşe ile, kah hüzünlenildi kaybettiklerimiz anımsanıp.

Kimi sözler kahkahalara karışıp uçup gitti.

Kimi sözlerde ders alınmışcasına saklanıp ceplere konuldu.

Mutlu bir akşam geçirttiğiniz için sevgili kardeşlerime - R* (cicim) T* ( güzel gözlü uğur böcüğüm ) - canlarıma tşk. etmek istiyorum...

Sakin bir cumartesi günü, fişler faturalar hesaplar vs.vs.vs...

İşte böyle geçiyor bugün.

Gün neler getirir bakalım yaşayacağız ve göreceğiz...

Sevgi, AşK, mutluluk, huzur ve neşe dolu keyifli bir hafta sonu olsun hepimiz için...


Bir kuş kanadında tüm sevgileri, mutlulukları AşK ı, neşeyi, sevinçleri getirip masama bıraksın bugün ki dileğim.

Ve bu dileğimi tüm blogdaşlarım içinde diliyorum...







Bulutu ve gökyüzü olmayan bir yazı olmamalı diye düşündüm ve nette bulduğum harika resimleride paylaşmak istedim...

19 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir akşamdı çok teşekkür ederim ablacım...İyi ki varsın...Her günümüz böyle keyifli güzel geçsin inşallah...

SiL BaştaN dedi ki...

Kesinlikle harkulade bir akşamdı, ehhh devam da edecektir bu akşam da bir aksilik çıkmaz ise eğer...

Ki sende iyi ki varsın canım, her günümüz böyle gececek elbet...

Sevgimle kucaklıyorum ve öpüyorum cicimi yanaklarından...

sufi dedi ki...

Bizler için de dilediğin aşk,mutluluk ve sevinçleri aldık teşekkür ederiz.Sevgilerimizle.

SiL BaştaN dedi ki...

Sevgili Sufi; Efendim paylaşmayı pek severim, sizleride hiç unuturmuyum. Yüreklerimiz neşelensin ki umutla yaşama sarılalım dört elle değil mi.

Kocaman sevgilerde yollamalıyım....

keLemek dedi ki...

amin ablacim amin..
ne guzel bir aksammis sizinki..
her gununuz boyle gecsin insallah..
cok seviyorum
sizi
cok opuyorum birde.

Adsız dedi ki...

iykıde paylastın canım ,resımlerıde ,içten yazınıda....

SiL BaştaN dedi ki...

Kelebeğim; biliyorsun ki bende seni çokkkk seviyorum. Evet sensiz bir akşamdı. Lakin senli akşamlarda çok yakında biliyorum.

Hasretle kucaklıyorum ve en kocamanından öpüyorum...(:

SiL BaştaN dedi ki...

Dolunaycım; Resimlerimi ve yazımı beğendiğine çok sevindim. Paylaşmayı, duyguları satırlara dökmeyi severim...

Sevgiyle kucaklıyorum...(:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Cnm...çok teşekkür ediyorum öncelikle güzel düşüncelerin için...Resimdeki senmisin?merak ettim...Görüşmek üzere,

Sevgilerimle...

svl dedi ki...

Süper yaa böyle aksamlara bolca ihtiyac var gercekten öptüm ablacımm...

SiL BaştaN dedi ki...

Sevgilerimle; beğendiğine bende çok sevindim. Resime gelince, evet benim. Görüşmek üzre...

Kocaman sevgiler...

SiL BaştaN dedi ki...

Sevalcim; evet canım ihtiyaç var hakkaten hele hele şu kış mevsiminde karanlık günlerde...

Bende seni kocaman sevgiyle kucaklıyorum...

Fıkra Sevenlere dedi ki...

İyi akşamlar.. Güzel yorumun için de ayrıca teşekkürler..
Yazınızı da bir çırpıda okudum. Arada dostlarla bir olup derin sohbetlere dalmak, görüş alıp-vermek gibisi yoktur,yeniler insanı, sizin adınıza sevindim..
Sevgi ve saygılar..

SiL BaştaN dedi ki...

Bende size tşk. ediyorum. Yeniliyor hakkaten insanı. Şu soğuk kış günlerinde sıcacık geçsin zamanlar... Selamlar, saygılar...

aslan dedi ki...

Merhaba Nebahat hanım,resminizle sizi tanımaktan mutlu oldum.İyi niyetli hayat görüşünüz yüzünüze yansımış.Gerçek dostların hayatlarımızda eksik olmamasını temenni ediyorum.Siz de benim gibi kısa bir ara verdiniz.Umarım herşey yolunda ve istediğiniz gibidir.

Dostlukla...

SiL BaştaN dedi ki...

Güzel yorum için çok tşk. ederim Aslan bey. Dostlar hiç eksik olmasın hayatımızdan, onlarla paylaşılıyor bir çok şey. Ara verdim gerçekten, malumunuz yıl sonu yaklaşmakta iş güç yoğunlukta, ama kopmuş değilim, takipteyim elimden geldiğince... Selamlar, saygılar, sevgiler...

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Mutlu bayramlar arkadaşım..Selamlar..

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

SiL BaştaN; yeni yazılarınızı bekliyoruz efendim. Nerelerdesiniz özlettiniz kendinizi ??????

SAygılarımla...

SiL BaştaN dedi ki...

Haklısınız bende özledim evet bu güzel aileyi. Bir şeyler karalamalı en çabuğundan. Selamlar,sevgiler...