4 Haziran 2009 Perşembe

Yaşamak SENİNLE güzel sevgilim.


Hani insan bazen emin olamaz karşısındakinin duygularından, ben hep böyle bir duygu içinde olmuşumdur tüm ilişkilerimde. Ne çok arasın zırt pırt isterim, aramayınca da neden aramıyor yoksa unuttu mu derim. Böyle bir gel-git yaşar dururum ve asla da bir orta yol bulamam. Normali nedir ? Nasıl olmalıdır ? Karar veremem. Ve ben bana göre doğru olanla yetinmeye çalışır dururum. Ben çok seviyorum, bu aşkım da uzun zamandır sürmekte. Sonunda artık oda biliyor sevdiğimi, platonik aşktan çıktı gerçeğe dönüştü. Benim içimde kopan fırtınadan oda haberdar, ve oda kayıtsız değil bu sevdaya. Benim için iyi şeyler düşündüğünü söylemesi, ellerimi öpmesi, yüzümü okşaması... Susup sadece gözlerimizle konuşmamız dakikalarca ömre bedel... Kulağıma güzel sözler fısıldaması... Aşığım ben aşık, ellerimi, yüreğimi, gözlerimi, bedenimi o yanımdayken daha bi yoğun hissediyorum. Varken yanımda yaşıyorum, yokken de ışığımı kaybetmiş bir kör gibiyim... Nereye kadar gider bilmiyorum. Sonu mutlu olur mu ? Olmaz mı ? Kim bilebilir ? Seviyorum ya işte buda bana yetiyor hani....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dilerim herşey gönlünce olur ablam ve onunla birlikte yaşarsın...

keLemek dedi ki...

Mutlu etmeli seni çok.
Cesaret etmeli buna herşeyden çok.
Sevmeli seni tümm tüm bunlardan çok...


umarım ve dilerim..

SiL BaştaN dedi ki...

Gökyüzünün ömrü; benim cimcimem dilerim dileklerimiz hep gerçek olur.

Kelebek; kelebekim umarım mutlu olurum, ben onu ondan çok seviyorum ya, istiyorum ki oda beni benden çok sevsin... ( baktım olmuyor vurucam, he he ...)

Adsız dedi ki...

kelebekleri tıklayıp yok ettiğin gibi onu da mı yok edeceksin :O

:) (: